גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

ערב ג'אז חופשי עם סלבה גנלין, חגי פרשטמן, גריגורי סנדומירסקי, אסיף צחר

ארכיון תאריך: 27 יולי 2019

משך: שעה וחצי

פתיחת דלתות כחצי שעה לפני תחילת המופע

סט ראשון:
גריגורי סנדומירסקי - פסנתר
אסיף צחר - סקסופון

סט שני: 
סלבה גנלין : פסנתר, קלידים וכלי הקשה
חגי פרשטמן : תופים

פסנתרן ומלחין ג'אז סלבה גנלין ינגן בדואט חופשי עם מתופף חגי פרשטמן. את המופע יפתח דואט של פסנתרן גריגורי סנדומירסקי (מוסקבה) עם סקסופוניסט אסיף צחר

סלבה גנלין נולד ברוסיה ב-1944, הופיע עם הרכב הג'אז ''טריו גנלין'' המצליח בכל העולם. ליאו פייגין, שגלה מברית המועצות ללונדון שמע את המוזיקה של שלישיית גנלין והחל להפיץ אותה במערב באמצעות חברת התקליטים "LEO records" שהקים במיוחד לשם כך ושהיום נחשבת לאחת החברות המובילות בעולם המוציאות לאור ג'אז החופשי. בנוסף לעבודתו עם השלישייה עבד גנלין גם כמלחין פורה לקולנוע, תיאטרון, אופרה ומחול. עלה לישראל בסוף שנות ה-80, ונהיה לאחד המוסיקאים הבולטים בתחום הג'אז החופשי בארץ. מאז עלייתו לישראל ממשיך גנלין לכתוב לסרטים ולתיאטרון וכן יוצר ומופיע לבד וגם עם מבחר מוזיקאים ישראליים ובינלאומיים במסגרת הופעות ופסטיבלים בארץ ובחו"ל.

גריגורי סנדומירסקי - פסנתרן ממוסקבה שפעיל בתחום המוסיקה החופשית וניסויים בתחום האתנו-ג'אז. אחד המייסדים של  Goat Notes - אנסמבל אוונגרד של מוסיקה מאולתרת, אשר האלבום האחרון שלהם ב-LEO RECORDS זכה פרס של Independent Music Awards בשנת 2018.

הפקת המופע: "אוריס מדיה" במסגרת פסטיבל לבונטין
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter